Fit Cake, znany wytwórca deserów i ciast bez cukru, zamierza zainwestować 1 mln zł w innowacyjne rozwiązania technologiczne, które poprawią dystrybucję i dostępność produktów sieci. Firma czeka na oferty od zainteresowanych przedsiębiorców i wynalazców. Nie tylko z sektora IT.
Marka Fit Cake od początku restrykcyjnie dba o utrzymanie wysokiej jakości. Jak mówi Ewelina Choińska, autorka przepisów na dietetyczne słodycze, jeśli jest się certyfikowanym producentem żywności bezglutenowej i trafia ona także do osób chorych, np. z alergią, to musi być bezwarunkowo „czysta”.
Mimo spowolnienia gospodarczego i trwających od dawna rządowych prac nad ustawą o franczyzie, powstała oddolna inicjatywa regulująca ten sektor rynku. Kodeks dobrych praktyk potrzebny jest i franczyzobiorcom, i franczyzodawcom. Proponuje jasne zasady i daje poczucie bezpieczeństwa. Rafał Kościuk, współwłaściciel Fit Cake i członek Polskiej Organizacji Franczyzodawców, twierdzi, że kodeks jest dla tych sieci, które chcą grać fair.
Nowi członkowie zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Polska Organizacja Franczyzodawców powiększyło swój zarząd z 5 do 9 osób. Jak mówi prezeska POF, Monika Dąbrowska chodzi o to, by reprezentacja przedsiębiorców była jak najbardziej pełna i różnorodna, odpowiadała sytuacji na rynku i zapewniała rozwój sektora.
Sieć franczyzowa Fit Cake w ciągu ostatnich dwóch miesięcy uruchomiła 4 nowe lokale, w tym największy w swojej historii o powierzchni ponad 300 mkw. w Koszalinie. Fit Cake w Nowej Hucie wyróżnił się z kolei tym, że zatrudnił robocika-kuriera. Na obydwu lipcowych otwarciach gości było tak wielu, że przez cały dzień nie dało się wygasić piekarnika.
Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje
Sieć lokali Fit Cake inwestuje w innowacje Robociki w roli kuriera. Robocik zastąpi kuriera dostarczającego towar rowerem czy autem. Takie maszyny już działają na ulicach w Białymstoku, gdzie sieć Fit Cake, oferująca desery i ciasta bez cukru, wypuściła na trasę dwie takie maszyny.
Z powodu mody na zdrowe jedzenie, sieć niecukierni Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju. Rośnie też liczba multifranczyzobiorców związanych z marką. Co piąty partner Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Szarlotka bez jabłek, sernik bez sera – w takich deserach paradoksach specjalizuje się marka Fit Cake, która sama też nazywa się przewrotnie “nie-cukiernią”. Żaden z jej wyrobów nie zawiera bowiem grama cukru. Sieć twierdzi, że produkuje najmniej kaloryczne ciasta w całym kraju.
Keto, Cream, a może Choco? Franczyza Fit Cake wprowadza trzy nowe submarki!
Skuteczna sieć franczyzowa rozwija się nie tylko przez zwiększanie liczby punktów. Nie osiągnie sukcesu, jeśli nie będzie kreatywna, nie będą pojawiały się w niej ofertowe nowości. Franczyza Fit Cake w przeciągu pół roku wprowadziła na rynek trzy submarki. Teraz startuje z wyjątkowym świątecznym menu.
Miniaturowa pompa insulinowa zmieni życie Karoliny. Prezent od Fundacji Fit Cake „Bezcukrowi” i Fundacji „Miś w Fartuchu”
Wyjątkowy prezent na Gwiazdkę otrzymała jedna z pacjentek Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Chora na cukrzycę Karolina dostała supernowoczesną pompę insulinową o wartości 7 tys. zł. To wspólna inicjatywa Fundacji Fit Cake „Bezcukrowi” i Fundacji „Miś w Fartuchu”.
Sieć kawiarni oferujących zdrowe desery Fit Cake przedefiniowała swój system franczyzowy. Jest on teraz bardziej elastyczny i daje większy wybór franczyzobiorcy np., w kwestii kosztów inwestycji czy menu. Nazywa się Fit Cake Flex.
Jest już pięćdziesiąty Fit Cake. Lokal zamykający pół setki i rozpoczynający pochód do trzycyfrowej liczby otwarty został w sobotę (9.10) w Rypinie. Była to też okazja do podsumowania ponad 5-letniej działalności firmy. Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju.