Piszą o nas

Własny Biznes

„Straszne” słodycze dostępne w sieci franczyzowej Fit Cake

pełny artykuł
Retailnet

Sukces w gastronomii zaczyna się 20 metrów od wejścia. Fit Cake z kolejną inwestycją technologiczną

pełny artykuł
Omnichannel News

Rewolucja antycukrowa dotarła do Rumunii. Fit Cake otwiera się na Europę

pełny artykuł
Mistrz Branży

Walka z cukrem i realna pomoc potrzebującym

pełny artykuł
Dla Handlu

Od marzenia do spełnienia, czyli jak stać się multifranczyzobiorcą w Fit Cake?

pełny artykuł
Kierunek Spożywczy

FIT CAKE wprowadza ciasta w kubeczkach!

pełny artykuł
Gospodarka

Fit Cake wprowadza rewolucyjną formę płatności – od teraz za zakupy stacjonarne klienci zapłacą jednym spojrzeniem.

pełny artykuł
Property Design

Nowy lokal premium w centrum Białegostoku. Co w nim znajdziemy?

pełny artykuł
Retailnet

Fit Cake, czyli ekspansja bez cukru i glutenu. 10 nowych lokali w ciągu miesiąca

pełny artykuł
Dla Handlu

Fit Cake franczyza w progresie i Wielki Włochaty Cel

pełny artykuł
Mistrz Branży

Nowość na rynku – keto, bezglutenowa mąka na chleb i bułki

pełny artykuł
Kurier Poranny

Fit desery nie drożeją tak szybko jak tradycyjne

pełny artykuł
Kurier Poranny

Prezenty dla małych pacjentów chorych na cukrzycę

pełny artykuł
Białystok Online

Fit Cake przywódcą zrównoważonego rozwoju i najniższego śladu węglowego w sieci kawiarni

pełny artykuł
retailnet.pl

Fit Cake wykłada milion na innowacje

Fit Cake, znany wytwórca deserów i ciast bez cukru, zamierza zainwestować 1 mln zł w innowacyjne rozwiązania technologiczne, które poprawią dystrybucję i dostępność produktów sieci. Firma czeka na oferty od zainteresowanych przedsiębiorców i wynalazców. Nie tylko z sektora IT.
pełny artykuł
horecatrends.pl

Wielkie testowanie w Fit Cake

Marka Fit Cake od początku restrykcyjnie dba o utrzymanie wysokiej jakości. Jak mówi Ewelina Choińska, autorka przepisów na dietetyczne słodycze, jeśli jest się certyfikowanym producentem żywności bezglutenowej i trafia ona także do osób chorych, np. z alergią, to musi być bezwarunkowo „czysta”.
pełny artykuł
poranny.pl

Kodeks dobrych praktyk dla rynku franczyzy.

Mimo spowolnienia gospodarczego i trwających od dawna rządowych prac nad ustawą o franczyzie, powstała oddolna inicjatywa regulująca ten sektor rynku. Kodeks dobrych praktyk potrzebny jest i franczyzobiorcom, i franczyzodawcom. Proponuje jasne zasady i daje poczucie bezpieczeństwa. Rafał Kościuk, współwłaściciel Fit Cake i członek Polskiej Organizacji Franczyzodawców, twierdzi, że kodeks jest dla tych sieci, które chcą grać fair.
pełny artykuł
franczyzawpolsce.pl

Nowi członkowie zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Polska Organizacja Franczyzodawców powiększyło swój zarząd z 5 do 9 osób. Jak mówi prezeska POF, Monika Dąbrowska chodzi o to, by reprezentacja przedsiębiorców była jak najbardziej pełna i różnorodna, odpowiadała sytuacji na rynku i zapewniała rozwój sektora.
pełny artykuł
omnichannelnews.pl

Fit Cake robi swoje. 4 nowe franczyzy w sieci

Sieć franczyzowa Fit Cake w ciągu ostatnich dwóch miesięcy uruchomiła 4 nowe lokale, w tym największy w swojej historii o powierzchni ponad 300 mkw. w Koszalinie. Fit Cake w Nowej Hucie wyróżnił się z kolei tym, że zatrudnił robocika-kuriera. Na obydwu lipcowych otwarciach gości było tak wielu, że przez cały dzień nie dało się wygasić piekarnika.
pełny artykuł
retailnet.pl

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Sieć lokali Fit Cake inwestuje w innowacje Robociki w roli kuriera. Robocik zastąpi kuriera dostarczającego towar rowerem czy autem. Takie maszyny już działają na ulicach w Białymstoku, gdzie sieć Fit Cake, oferująca desery i ciasta bez cukru, wypuściła na trasę dwie takie maszyny.
pełny artykuł
franczyzainfo.pl

Fit Cake rozwija się przez multifranczyzę!

Z powodu mody na zdrowe jedzenie, sieć niecukierni Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju. Rośnie też liczba multifranczyzobiorców związanych z marką. Co piąty partner Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
pełny artykuł
mistrzbranzy.pl

Paradoksalne desery od Fit Cake

Szarlotka bez jabłek, sernik bez sera – w takich deserach paradoksach specjalizuje się marka Fit Cake, która sama też nazywa się przewrotnie “nie-cukiernią”. Żaden z jej wyrobów nie zawiera bowiem grama cukru. Sieć twierdzi, że produkuje najmniej kaloryczne ciasta w całym kraju.
pełny artykuł
franczyzainfo.pl

Keto, Cream, a może Choco? Franczyza Fit Cake wprowadza trzy nowe submarki!

Skuteczna sieć franczyzowa rozwija się nie tylko przez zwiększanie liczby punktów. Nie osiągnie sukcesu, jeśli nie będzie kreatywna, nie będą pojawiały się w niej ofertowe nowości. Franczyza Fit Cake w przeciągu pół roku wprowadziła na rynek trzy submarki. Teraz startuje z wyjątkowym świątecznym menu.
pełny artykuł
bialystok.wyborcza.pl

Miniaturowa pompa insulinowa zmieni życie Karoliny. Prezent od Fundacji Fit Cake „Bezcukrowi” i Fundacji „Miś w Fartuchu”

Wyjątkowy prezent na Gwiazdkę otrzymała jedna z pacjentek Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Chora na cukrzycę Karolina dostała supernowoczesną pompę insulinową o wartości 7 tys. zł. To wspólna inicjatywa Fundacji Fit Cake „Bezcukrowi” i Fundacji „Miś w Fartuchu”.
pełny artykuł
mistrzbranzy.pl

Fit Cake wprowadza nowy system franczyzowy – Flex

Sieć kawiarni oferujących zdrowe desery Fit Cake przedefiniowała swój system franczyzowy. Jest on teraz bardziej elastyczny i daje większy wybór franczyzobiorcy np., w kwestii kosztów inwestycji czy menu. Nazywa się Fit Cake Flex.
pełny artykuł
retailjournal.pl

Rekordowe wakacje Fit Cake

Jest już pięćdziesiąty Fit Cake. Lokal zamykający pół setki i rozpoczynający pochód do trzycyfrowej liczby otwarty został w sobotę (9.10) w Rypinie. Była to też okazja do podsumowania ponad 5-letniej działalności firmy. Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju.
pełny artykuł
horecanet.pl

Fit Cake i Fundacja Miś w Fartuchu stworzyły specjalny baton dla cukrzyków

Przysmak trafił do małych pacjentów Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Tak zainaugurowano współpracę, która ma na celu promocję zdrowej diety – bez cukru. Na tę okazję Fit Cake wyprodukowało specjalny fit baton dla cukrzyków o nazwie “Czekoladowy Miś”.
pełny artykuł
poradnikrestauratora.pl

Rekordowe wakacje Fit Cake

Sieć franczyzowych kawiarni Fit Cake, specjalizujących się w produkcji deserów bez cukru, powiększyła się w okresie wakacyjnym o 15 lokali. Tym samym ustanowiła swój wewnętrzny rekord i tuż za półmetkiem roku osiągnęła cel zakładany na cały 2021 rok. Popyt na zdrową żywność nie słabnie.
pełny artykuł
franczyzawpolsce.pl

Nowy, modułowy system franczyzowy Fit Cake

Rośnie grupa osób, które na skutek pandemii straciły pracę. Dotyczy to wielu przedsiębiorców, głównie z branży gastronomicznej, których “dobił” przeciągający się lockdown. Poszukują innej drogi zawodowej. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie sieci franczyzowe stwarzają preferencyjne warunki do wejścia w biznes. Fit Cake opracowało trzystopniowy system franczyzowy, który pozwala na założenie własnej kawiarni z kapitałem już od 19 tys. zł.
pełny artykuł
ESOPOT.PL

Fit Cake Sopot z naturalnymi lodami bez cukru! Pierwsza taka oferta w Trójmieście

Kto z nas nie marzył o orzeźwiających lodach w upalny dzień? Wiele osób, z różnych powodów, nie może ich jeść. Fit Cake Sopot wychodzi im naprzeciw i wprowadza pierwsze tego typu desery w Trójmieście! Bez cukru, glutenu, laktozy, wegańskie i w ośmiu smakach – pod marką Fit Ice Cream.
pełny artykuł
DOBREPOMYSLYNABIZNES.PL

Franczyza z Fit Cake dobrym pomysłem na biznes

Jak się zaczęła Wasza „rewolucja w cukiernictwie”? W 2016 roku otworzyliśmy pierwszą niecukiernię w Białymstoku. Była to kawiarnia, która oferowała produkty bez cukru, bez glutenu, bez laktozy oraz bez złych kalorii. Odbiór społeczny przerósł nasze oczekiwania i nie wyrabialiśmy się z produkcją. Szybko powiększyliśmy lokal, aby mogła w nim przebywać większa liczba klientów. Po kilku miesiącach pojawiły się pierwsze zapytania o możliwość współpracy.„nie”.
pełny artykuł
FORBES.PL

Gastronomia zdrowieje

Ponad 80 tysięcy polskich franczyzobiorców toczyło w ostatnich miesiącach zaciętą i nierówną batalię o przetrwanie. Koronawirus szczególnie mocno dotknął branżę gastronomiczną. Próbę tę pomyślnie przeszły te marki, które oferowały unikalny produkt i potrafiły szybko dostosować system franczyzowy do nadzwyczajnych warunków. Dobrze poradziły sobie też firmy oferujące zdrową żywność.
pełny artykuł
FRANCHISING.PL

Opis systemu franczyzowego

Fit Cake to rewolucja w cukiernictwie. Jedyne miejsce, w którym zjesz deser bez wyrzutów sumienia i bez przybierania na wadze! ? To jedyna i największa sieć „niecukierni.pl ” w Polsce . Specjalnie dla was, do każdego ciasta/ ciastka/ batonika dołączamy informację żywieniową, na której znaleźć można skład, kaloryczność oraz rozkład makroskładników. Nasze słodycze są nie tylko zdrowe, ale również smaczne i z pewnością biją na głowę swoich niezdrowych „przodków”, którym mówimy raz na zawsze stanowcze „nie”.
pełny artykuł
E-RESTAURACJA.COM

Sieci gastro tworzą własne aplikacje do zamówień online

Aplikacja działa od maja. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy całkowitą kontrolę nad tym, jak wygląda zamawiarka, możemy szybko wprowadzać zmiany, promocje, modyfikować ustawienia – mówi Rafał Kościuk, współwłaściciel liczącej 14 lokali sieci Fit Cake produkującej zdrowe słodycze, w tym ciasta bez cukru i bez glutenu oraz wegańskie lody.
pełny artykuł
WYBORCZA.PL

Białystok. Oferta wegańskich lodów jest duża. Które wybrać?

Skupiliśmy się na tych klasycznych, które zwykle są trudniej dostępne dla osób z celiakią, na diecie bezmlecznej czy bezglutenowej. Etykieta naszych lodów wegańskich to 5, do 7 składników. Bazą jest mleko ryżowe lub kokosowe. Nie stosujemy sojowego, bo wiele osób ma na soję uczulenie. Do tego dodajemy naturalne, niskokaloryczne słodziki – erytrol i ksylitol. Używamy tylko roślinnych tłuszczów. Smak uzyskujemy przez naturalne dodatki świeżych truskawek lub pasty z orzechów – mówi Ewelina Choińska z Fit Cake.
pełny artykuł
KURIER PORANNY

Pierwsza polska “niecukiernia” działa w Białymstoku i trafiła już do 14 miast

Ewelina Choińska i Rafał Kościuk zdecydowali się na uruchomienie w Białymstoku wytwórni słodkości idąc na przekór tradycyjnym przyzwyczajeniom Polaków.
pełny artykuł
FRANCHISING.PL

Fit Cake: czas na lody bez cukru

Fit Cake to koncept oparty na sprzedaży słodyczy bez cukru i glutenu oraz bez złych kalorii. Firma powstała w 2016 roku, dziś pod tym szyldem działa 13 placówek, z czego większość na licencji. Swoim franczyzobiorcom Fit Cake zaproponował w tym roku rozszerzenie asortymentu o lody bez cukru, glutenu, laktozy oraz o obniżonej kaloryczności. Fit Ice Cream, bo tak nazywa się koncept lodowy, nie występuje jako samodzielny biznes, ale jest uzupełnieniem oferty Fit Cake. – Fit Ice Cream to odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Wielu z nich nie może jeść cukru lub produktów z laktozą i glutenem, a inni po prostu dbają o…
pełny artykuł