Czasy są trudne, dla gastronomii szczególnie, ale nie ma co załamywać rąk. Trzeba szukać pomysłów, by się nie dać kryzysowi i wyjść z niego obronną ręką. W Fit Cake wypracowaliśmy kilka sprytnych tricków, idealnych dla franczyzy w potrzebie. Prezentujemy je poniżej.
![](https://fitcake.pl/wp-content/uploads/2023/03/Fit_Cake_Pogorze-2022-11-29-21-47-48-26.jpg)
Franczyza Fit Cake – wakacje inwestycyjne
Mimo nadciągającej zimy proponujemy wakacje. Dotyczą one wejścia i poszerzenia zasięgu naszej sieci. W ramach wsparcia franczyzowego oferujemy inwestorom korzystane porozumienie cenowe na otwarcie nowego lub kolejnego lokalu Fit Cake. Gwarantuje ono, że koszty franczyzy pozostaną na tym samym poziomie przez 6 miesięcy. Nie wzrosną ceny licencji, sprzętu, opłaty marketingowe itd. Umawiamy się też, że na danym obszarze nikt inny nie uruchomi w tym okresie konkurencyjnego Fit Cake. Dzięki temu przedsiębiorca ma czas na spokojne zaplanowanie wydatków. Daje to mu poczucie bezpieczeństwa i swobody działania.
Kredyt na otwarcie kawiarni Fit Cake
Sieć oferuje też opcję kredytowania franczyzy Fit Cake. To rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy mają problem ze zgromadzeniem kapitału początkowego. W jego ramach umożliwiamy rozłożenie na raty opłaty franczyzowej, która wynosi 19 tys. zł. Franczyzobiorca może spłacać ją przez dwa lata po tysiąc złotych miesięcznie.
![](https://fitcake.pl/wp-content/uploads/2023/03/FitCake_Czestochowa-2022-11-29-21-47-48-40-1024x712.jpg)
Przy okazji cały czas, na bieżąco śledzimy możliwości pozyskania dotacji na rozwój i finansowanego wsparcia na prowadzenie biznesu – czy to ze środków publicznych czy prywatnych. Na stałe współpracujemy z działem prawnym, który doradza naszym partnerom z jakich udogodnień mogą skorzystać, jak wynegocjować umowę najmu, żeby poradzić sobie z gwałtownie rosnącymi kosztami mediów.
Mądre zakupy dla całej sieci franczyzowej
Najbardziej w kość przedsiębiorcom z branży gastronomicznej daje w tym roku inflacja. Koszty niektórych podstawowych produktów podskoczyło o 50 proc., większość zdrożała o 30 proc. W Fit Cake mamy spore szczęście, ponieważ zdrowe ekozamienniki, których używamy w naszych kuchniach, nie zanotowały tak dużych skoków. Niemniej koszty produkcji fit deserów i ciast bez cukru też wzrosły. Próbujemy temu zaradzić prowadząc twardą i dalekowzroczną politykę zakupów i zaopatrzenia. Mamy wynegocjowane długoterminowe umowy, a zamówień dokonujemy w skali całej sieci, która liczy ponad 50 punktów franczyzowych. Ceny produktów, z których korzystają nasi franczyzobiorcy są naprawdę wyśrubowane i korzystne.
![](https://fitcake.pl/wp-content/uploads/2023/03/Krakow_Karmelicka-2022-11-29-21-47-49-26-1024x768.jpg)
Konsekwentny marketing
To już dzisiaj pewnik, że żeby zaistnieć w świadomości klientów trzeba prowadzić systematyczne i atrakcyjne akcje marketingowe, głównie w sieci. Od lat pracujemy z profesjonalną agencją PR, dzięki czemu nasz marketing jest spójny i konsekwentny. Staliśmy się rozpoznawalni, udało nam się przebić do świadomości społecznej (zajrzyj na nasz profil). Fit Cake jest dobrze kojarzone jako marka ambitna, prozdrowotna, ciągle się rozwijająca i wyprzedzająca konkurencję. Teraz, przy ogólnym gospodarczym spowolnieniu, daje to wymierne efekty. Ten wypracowany, ciepły wizerunek, ogrzewa nas i pomóże przetrwać ciężką zimę, ale nadal trzeba dokładać do pieca ?