Lato bez zmartwień razem z FitCake

Lato to czas przyjemności i nieprzejmowania się konsekwencjami. Pozwalamy sobie na więcej luzu, także w kwestii diety. Ale czy musi to oznaczać rezygnację ze zdrowego trybu życiu? Fit Cake nową, wakacyjną kampanią pokazuje, że przyjemność i zdrowie można połączyć.

W sezonie wakacyjnym pojawimy się w mediach z kampanią: „Ani grama cukru, ani grama zmartwień”. Dzięki niej chcemy pokazać,  że letnie przyjemności kulinarne nie muszą być niezdrowe, a pełna świeżych owoców wakacyjna dieta powinna sprawić, że zamiast wyrzutów sumienia po zjedzeniu kolejnej przekąski, będziemy czuć lekkość i beztroskę. A wszystko po to, by z urlopów wrócić naprawdę wypoczętym.

Odbiorcy nowej komunikacji marki otrzymają propozycje limitowanych, dostępnych tylko teraz, deserów. Bubu tea, czyli pierwsza w Polsce w pełni zdrowa bubble tea o wyjątkowym  i zmienianym co tydzień smaku, lody, fit flurry czy mocno owocowe przekąski to tylko część produktów proponowanych na szeroką skalę przez „niecukiernię”, która ze swoją kampanią, kierowaną głównie do pokolenia Z, dostępna będzie zarówno w sieci, jak i atrakcyjnych wakacyjnie miejscach.

Obok wyróżniających się produktów, spotów czy współpracy z influencerami, odbiorcy liczyć mogą na konkursy z letnimi nagrodami. Dostępne będą również, podkreślające beztroskę, „fitkajkowe” wakacyjne gadżety: kolorowe skarpety i klapki.

Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, by angażując ich pokazać, że to co zdrowe może być dobre i ciekawie podane.

To zaangażowanie ma przełożyć się także na pomoc. FitCake zachęca, by pokazać swoje lato bez zmartwień innym, a równocześnie pomóc psiakom w potrzebie. Można to zrobić wstawiając na Tic Toca filmik z hasztagiem #FitCakeChallenge. Każdy tak oznaczony klip to złotówka przekazana przez „niecukiernię” psiakom. Dzięki temu i one będą mogły mieć lato bez zmartwień, a biorący udział w challenge’u twórcy będą mogli wygrać ciekawe nagrody.


A jest o co walczyć. Autor zwycięskiego filmu otrzyma iphona o wartości 5 tysięcy złotych. Drugą nagrodą będzie dzień ze znanym tiktokerem.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada obsługująca FitCake od 2019 roku agencja Opublikowani.

 

Inne artykuły